Subject: Tehniliste tingimuste taotlus alajaama rajamiseks kaitsevööndisse - Valuste tee 10, Lihula - Kaamos Energy OÜ
From: "Ott Antsmaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Mart Järvet <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 10:11:53 +0300

Tere

Palume väljastada tehnilised tingimused  seoses alajaama projekteerimisega
Transpordiameti kaitsevööndis. Alajaam on planeeritud aadressile Valuste
tee 10, Lihula linn, Lääneranna vald, Pärnu maakond (41101:001:0563).
Kinnistu piirneb 60 Pärnu-Lihula tee (41101:004:0420) maaüksusega. Lisan
manusesse alajaama paiknemise esialgse plaani.

Täiendavate küsimuste puhul võtke julgelt ühendust.

Parimat

Ott Antsmaa

Juhatuse liige

Kaamos Energy OÜ

Electra, Avala kvartal, Veskiposti 2, 10138 Tallinn

+372 56 488 033

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kaamos.ee/> www.kaamos.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata, kopeerida ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada.

Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu palun
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.